Z żYCIA FIRMY

21 maja 2020
Z życia firmy

Procardia podczas pandemii COVID-19

Pandemia COVID-19 diametralnie wpłynęła na nasze codzienne funkcjonowanie, w tym też na sposób, w jaki wspieramy naszych klientów.

Mimo wielu ograniczeń, których przestrzegamy dla zdrowia i bezpieczeństwa nas wszystkich, jesteśmy dla Was dostępni pod numerem telefonu: 22 409 43 90 – sekretariat; 22 463 43 05 – Dział Obsługi klienta oraz mailem: info@procardia.pl, a także na komunikatorach Whatsapp, Facetime, Messenger, Linkedin oraz mailowo.
Wszystkie zamówienia oraz dostawy sprzętów wykonywane będą na czas, tak jak odbywało się do tej pory. Nasi pracownicy są odpowiednio przygotowani i wyposażeni do pracy zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, które obowiązują podczas pandemii.

Dziękujemy całemu personelowi medycznemu za Wasz wysiłek oraz poświęcenie. Chcemy dalej wspierać Was w ratowaniu życia i zdrowia ludzkiego, tak jak tylko możemy. Jesteśmy dla Was, jesteśmy z Wami! Mimo wielu ograniczeń, jakie niesie ze sobą pandemia COVID-19, chcemy dalej aktywnie wspierać naszych klientów w ratowaniu życia i zdrowia ludzkiego.

Jesteśmy dla Was, jesteśmy z Wami!

Jak pracujemy podczas pandemii?

Bezpieczeństwo i zdrowie naszych pracowników są dla nas bardzo ważne. W czasie trwania pandemii wprowadziliśmy szereg zmian i wciąż dokładamy wszelkich starań, żeby zapewnić każdemu bezpieczne i dogodne warunki do pracy.
Większość z nas pracuje zdalnie ze swoich domów. Korzystając z odpowiednich narzędzi i programów wciąż prowadzimy spotkania i szkolenia wewnętrzne, jesteśmy w tym razem!

Dla osób, które wykonują swoje obowiązki w biurze związane z dystrybucją naszych produktów oraz administracją wprowadziliśmy dodatkowe środki ochrony oraz nowe zasady funkcjonowania zgodne z obowiązującymi wytycznymi.
Mimo wielu utrudnień nie ustajemy w działaniu i podążamy za naszą misją. Wspieramy naszych klientów/partnerów w ratowaniu zdrowia i życia ludzkiego z zaangażowaniem i sercem!