Jesteśmy obecni na rynku medycznym już 19 lat. Przez cały ten czas wytrwale realizujemy swą misję, pomagając naszym parterom w ratowaniu życia i zdrowia ludzkiego. Wiemy, jak ważny jest dostęp do najnowszej wiedzy i technologii medycznej, przy stale zmieniających się potrzebach rynku. Wychodzimy naprzeciw naszym Klientom, zapewniając najlepszą obsługę i serwis okołosprzedażowy.
Chcąc podkreślić nasze wartości i ambicje, zaufanie do firmy i historię marki, postanowiliśmy odświeżyć nasze logo. Nowy logotyp dopasowany jest do rzeczywistego charakteru i akcentuje doświadczenie oraz autentyczność marki. Zależało nam również na pokazaniu, jak ważne są dla nas rozwój i nowoczesność.
Hasło, które nam przyświeca i motywuje do działania, czyli #oneteamprocardia doskonale wpisuje w cały proces zmiany logotypu. Zrezygnowaliśmy tym samym z obecności dotychczasowych sub-brandów, na rzecz spójnej i wiarygodnej firmy, jaką jest Procardia Medical.
Choć nasze logo zmieniło się, to nadal pozostajemy organizacją, która kieruje się odpowiedzialnością i świadomością swojej roli każdego dnia.